måndag, december 31, 2007

30.Nyårsafton på psyket.


31 December 2007.

Då var det Nyårsafton. Nyårsafton och jag ska snart tillbaka till den låsta avdelningen. Ska befinna mej där vid 12-slaget. Det tyckte läkaren, och lika bra är nog det. Jag känner att det skulle inte funka så bra annars. Vill inte riskera att få tillbaka vaket, igen!

Jaha, nytt år snart då. Antagligen sover jag när det nya året börjar. Om sömnmedicinerna gör sitt jobb dvs. Hoppas. Orkar inte vara uppe när folk skjuter raketer och är glada.

Detta året har ju inte varit nån höjdare, så jag hoppas att 2008 blir lite bättre.

Om man summerar år 2007 så ser man fort att det har varit ett kaos-år, på många sätt. Hela året, utan 3 ynka veckor, har jag varit inom slutenvården!! Psyk. Pinsamt. Jag är mittsyckad! Ett freak.

Det senaste kaoset är ju överdosen som skedde för inte så länge sen. Det är därför jag är inlagd nu. ..
Ledsen. Jag vill oxå kunna leva. Jag vill må bra!

I am a freak.

Etiketter: , , , , , , , , ,