lördag, december 15, 2007

28.Inlagd, igen.

15 September 2007.

Jaha, då var man inlagd, igen! Tydligen så klarar jag mej inte på egna ben! Åh, vad less jag blir!

Har legat inne nu i 3 veckor. Och minst 1 vecka till blir det eftersom jag är under LPT. Suck! Men har nu i alla fall sluppit extravaket. Skönt att slippa ha någon som är en meter ifrån en och som tittar på en vad man än gör. Skönt att få gå på toa ifred, skönt att få sova ifred, skönt att bara få vara i fred.

Är hemma på permis nu. Och ångesten är superhög. Vet inte vad jag ska ta mej till. Får inte göra mej illa, då kommer jag aldrig att få åka hem. Måste klarar mej. Måste låta bli att falla ner i skuggans mörker. Men hur ska jag få luft när det inte går att andas? Jag kvävs långsamt inifrån.

Etiketter: , , , , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vet du..när jag var inlagd för många år sen..och hade ångest, sa en av personalen till mig att tänka på det jag längtade efter. Så jag gjorde en lista: Mormor, shopping, möbeln jag ville ha etc. Det hjälpte, ångesten släppte. Det är det enda som någonsin hjälpt. Prova det. Stor varm parfymkram på dig tjejen.

4:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home