onsdag, mars 31, 2010

85. Vill skrika ut all frusturation.

Vill skrika ut all frustration, men rösten håller inte.
Vill gråta bort all sorg, men tårarna kommer inte.



Vet inte längre vad som är upp, eller ner. Vet inte vad som är höger eller vänster. Känner mej totalt förvirrad. Vet inte vad jag ska göra åt kaoset. Känns lite som att jag står i en återvändsgränd. Vad ska jag göra för att komma vidare?

All oro skapar panik i hela mej. För ett år sedan hade jag skurit sönder mej, men jag kan inte svika dem. Får inte skada dem. De är mitt stöd.

Oro. Ensamhet. Vilsen.

Etiketter: , , , , , , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Försök att acceptera ditt kaos då? Försök att betrakta det utifrån, utan att stressa upp dig och döma dig själv.
Forsätt kämpa tappert.
För... jag tror du vill mer än detta.

12:55 em  
Anonymous trasselsudd said...

vart är du..? *kramis*

10:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

4:51 em  
Anonymous Mefix. said...

Är hemma. Jag kämpar på. Borde egentligen sova nu, klockan är mycket nu. Men jag kommer inte till ro. Kaos inom mej. Tårarna likaså.

/Mefix.

4:56 em  
Anonymous Mefix. said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

4:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home