fredag, mars 26, 2010

84. Vår-ångest.


Jaha, nu är våren på gång. Folk är glada och nöjda att solen och värmen kommer. Jag blir bara ledsen.

Inom mej finns inget solsken, bara mörker. Ett mörkt kaos.

Värmen stormar in och det är läge att minska ner lagrena med kläder.
Snart är det så varmt att folk går i T-shirts, linnen och kortbyxor. Men inte jag. Jag har förstört hela min kropp med en massa fula ärr och brännmärken. Dessa ska jag stå ut med resten av livet.

Kärleken blir med tydlig i samband med sol och värme. Överallt går människor hand i hand, kramar om sin partner... Jag känner mej så utanför och ensam.

Gråter mej till sömns, natt efter natt.

Etiketter: , , , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Känner precis som du... Vår & sommar = ångest. :(

11:20 fm  
Blogger Isan said...

vi kan gå i overall tillsammans :) fuck korta kjolar och linnen. jeans e bra mycket stekigare! KRAMAR!/Melina

11:30 fm  
Anonymous Trasselsudd said...

Ja håller med melina! :)
Och puffan med. och dig med.
Gud, det är rörigt i huvudet.
Har läst ditt mail, jag ska svara idag, har haft fullt upp senaste dagarna (otroligt nog för en gångs skull). Mne har inte glömt! :)

Fan, jag blir så arg för vår allas skull att vi ska behöva må såhär!

Jag hade en ide, men vet inte om ni är intresserade. vi skulle kunna starta en liten "mail-cirkel", dit man kan skriva ett litet mail när man känner att man behöver lite back-up, eller bara få ur sig. Då får alla i gruppen det, och man maila tillbaks med kommentarer och stöd osv. Bara en tanke.. :)

*stoora kramar*

2:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home