onsdag, mars 10, 2010

81. Tomhet.


Har inga ord.
Tomhet. Ordlös.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous trasselsudd said...

skickar massa kramar. Jag känner väl igen mig i dina inlägg. Haft bra senaste två dagarna så försöker hålla i varenda minut, men jag vet likaväl hur tomhetskänslorna och göra sig illa och allt det där är.. Kämpa på! Du är inte ensam!
DU har säkert folk att prata med men vill du ha nån anonym "fellow-sister" att vädra med så får du jättegärna skriva till mig!

1:03 fm  
Anonymous Natalie said...

Hejsan. Jag har läst lite i din blogg och samtidigt som sjukdomen verkar vara extremt påfrestande och hemsk så kan jag inte sluta läsa.
Jag ska göra ett arbete i skolan om borderline och undrar om jag kan få ställa några frågor?
Om du inte tar illa upp eller om det känns känsligt. Det förstår jag absolut i så fall.
Om det går bra så kan du ju skicka din mejl så skriver jag till dig där :) Ta hand om dig!

4:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home