tisdag, mars 04, 2008

35.Frånvarande.

4 Mars 2008.

Känner mej som i en bubbla. Känner mej halvt frånvarande. Men det är väl så det är. Det ingår väl i att vara psykiskt sjuk. Har varit frånvarande tidigare oxå.

Det finns nog ingen medicin som passar mej. Nu har vi ändrat lite till i medicineringen i hopp om att hitta nåt som kan hjälpa. Trist bara att äta så otroligt mycket medicin! Inte konstigt att man är halv-drogad.

Har inte orkat skriva på bloggen på ett tag. Allting har varit motigt ett tag. Men nu hoppas jag att jag är på benen i alla fall.

Saknar mitt fd jobb. Saknar det otroligt mycket! Kan inte beskriva med ord. Önskar att jag kan komma tillbaka dit, snart. Jättesnart. Det är där jag mår bra. Under tiden som jag jobbar går det inte att tänka på annat. Man måste vara koncentrerad på det man gör, annars blir det fel. Och fel är inte särskilt uppskattat...

Etiketter: , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

måste bara säga att du skriver otroligt bra! har läst igenom hela din blogg, och mest av allt vill jag ge dig en stor kram! önskar att jag kunde göra någonting för dig.. jag mår själv piss, de pratar om ätstörningar, olika diagnoser, trycker i mig piller. snart lägger dom väl in mig. men iallafall, det här handlar inte om mig. vill bara säga att jag tycker att du är så otroligt stark som kämpar! jag vet att du kan klara det här, jag tror på dig. kram!

8:46 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej.. Alltså när jag läste känndes som om jag läste av mig själv. va så sjukt skönt men as skumt! Ska snart bli inlagd efter att jag efter många om och men snackade ur mig att bli tvångsinlagd i helgen. Självmords försök sa dom, ångest dämpande sa jag. Usch! Ingen fattar men du ska veta att du skriver verkligen grymt. =) Ska fort läsa nu. =)
ta hand om dig!

3:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home