tisdag, februari 12, 2008

34.ECT-behandling.

12 Februari 2008.

Är trött efter ECT-behandlingen. Det tar hårt på en. Särskilt ont har jag i huvet, nacke och rygg. Men det går väl över så småningom.

För övrigt; läget är rätt deppigt. Trött på det mesta. Inget känns bra. Mycket saknad, ångest, oro, ledsenhet, uppgivenhet. Allt i ett. Suck. Varför kan inget kännas bra? Jag tycker att jag kämpar på så gott jag kan. Försöker hålla mej ifrån destruktiva beteenden - det är svårt!

Sprang på en skötare idag, han vårdade mej när jag låg inlagd på PIVA (Psykiatrisk Intensivvårdsavdelning). Det var kul att snacka med honom! Saknar honom, men inte att vara inlagd - det saknar jag inte.

Idag ändrades det lite i min medicinering, igen. Jag känner mej som ett hopplöst fall; ingen medicin hjälper på mej. Får väl se hur det blir nu...

(Varför går det inte att ladda upp bilder? Tycker det är dumt!)

Etiketter: , , , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Samma här..antidepp hjälper inte. Du..funderat på att råga efter Voxra..? Och hur gick det till att få elchock..?

8:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Du, har läst om elchocker och de ger mer skada än nytta! Läs detta:

http://www.peterularsson.se/protestlista-mot-anvandningen-av-el-chocker-ect-electro-convulsive-therapy-elbehandling/

4:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home