tisdag, februari 05, 2008

33.Hatar mej själv!

5 Februari 2008.

Hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, hatar mej själv!!! Blir så ledsen och arg på mej själv för att jag inte kan låta bli allt sött. Godis, kakor. Åh, vad jag hatar mej själv! Lite kan jag skylla på att det är biverkning från den nya medicinen som är insatt. Men allt kan jag inte skylla på den, det är ju ändå jag som tar sötsakerna och slänger in dem i munnen.

Jag trodde att min ätstörning hade lugnat sej lite. Men icke. Inte kan man tro att jag varit en längre tid på ett behandlingshem, vilket jag har. Och det stället behandlar bla ätstörningar...

Mår inte så bra. Vet inte vad jag ska göra. Morsan är som en hök över mej. Kanske inte så konstigt när jag i slutet av förra året sa att det var lugnt och sen trycker jag i mej en massa tabletter. Så det är kanske inte så konstigt...

Varit på ECT-behandling idag. Huvudet och resten av kroppen värker. Är vinglig som om jag vore full. Det var i alla fall en snygg narkosläkare idag. *smile.

Inte är man omtyckt på vårdcentralen om man är självskadare. Inte alls omtyckt. Kan väl delvis förstå. Fast lite trevligare kunde de faktiskt vara.

Etiketter: , , , , , , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej.
Jag vet vad du går igenom.Jag går igenom samma sak varje dag.Varken du,,jag eller någon annan rår för att det är som det är med sötsaker.Jag kämpar varje dag mot mina inre demoner och det är inget vidare.Så jag förstår dej mycket bra.

Hata inte dej själv jag tror att du är en fin person.Men det blir lätt att man hatar sej själv när man mår f-n.

Hoppas att det blir bättre för dej.

Sköt om dej..

Boden

6:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home