torsdag, januari 15, 2009

51. Du finns alltid i mitt hjärta.

15 Januari 2007

Varför?

Hur länge ska man orka?

Hur ska man klara av att stå ut?

Jag förstår inte...

Igår var begravningen. Jag var inte där. Men blommorna från mej ligger där. Hade jag kraft skulle jag gå och tända ett ljus vid graven idag, men tror inte att jag fixar det. Jag vill gå dit snart, men när jag känner att jag kan låta mej själv sörja. Låta minnena och intrycken komma fram. Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Ska minnas de fina stunder vi haft tillsammans.

Saknar henne!! Hon hade inte ens fyllt 30 år...

Miss You!

Personalen förstår inte. Utåt sätt ser jag lugn ut, men inombords är katastrof. Men dem förstår inte. Vet inte vad jag ska göra. Jag känner mej så uppgivet ensam mot hela personal-styrkan.

Hur ska man orka?

Etiketter: , , , , , , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag beklagar.. jag önskar att jag kunde skriva hur ska göra för att orka med allt. men det kan jag inte, för jag vet inte själv. men jag antar att det bara är att kämpa på och hoppas att nåndag så kanske det blir liiite lättare. många kramar!

9:27 fm  
Anonymous Anonym said...

du var mig en sann poet!

2:16 em  
Anonymous Anonym said...

hur mycket är hyran efter 4 år på slutenvård? det måste sina i kassan stumpan

2:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home