lördag, oktober 14, 2006

12.Stjärnorna.

Träffade vännen som anlänt hem över helgen. Kändes både bra och tungt. Känner att jag inte har något liv när jag hör hur hon har det. Men det var underbart mitt i allt kaos att träffa henne. Vi avslutade kvällen med att vi låg på asfalten och tittade upp mot himmeln som var full av stjärnor.

Det är höst nu. Skönt det, för då är det lättare att leva. Lättare att andas. Finare.

Har minsann tagit mej i kragen, och försökt leva mer. Istället för att må dåligt har jag gjort saker, fast att det varit jobbigt. Jag har tvingat mej till saker. Mycket tack vara X som stöttar mej. Snart dax att träffa honom igen. Jag längtar, för jag behöver honom. Men är så ohyggligt rädd att han ska lämna mej. Vill inte att han försvinner från mej.

Jag jobbar vidare med att lära mej njuta av livet. Ska ta vara på det!

Etiketter: , , ,