söndag, september 03, 2006

11.Yttre kaos.

Nu är det inte bara inre kaos, utan yttre oxå. Hamnade på akuten ännu en gång. Tränade och dundrade tydligen in med huvudet i sargen, medvetslös och ambulans. Minns inte någonting. Bara vaknar upp och ser en enda röra utan att fatta någonting. Skrämmande, igen. Blåljus till akuten.

Nu har jag hamnat på akuten alldeles för många gånger, hoppas jag slipper det fler gånger. Det är lika skrämmande att åka ambulans oxå. Låg fastsatt på en spineboard med krage och allt.

Jag hade tur som klarade mej med hjärnskakning och allmänt mörbultad.

Nu missar jag matchen och träningen. Inte nog med det, ambulanskillarna klippte sönder min fina tränings/match-tröja! Sådan som inte finns att köpa! Men det var väl nödvändigt. Men synd. Blev ledsen när de berättade det. Men ok, de måste ju sköta sitt jobb på bästa sätt, och anser de att det är nödvändigt så är det ju. Så jag ska inte klaga, utan vara tacksam för att de hjälpte mej. Han som var bak hos mej i ambulansen var jättetrevlig och söt. Den andra grabben var oxå snäll.

Hoppas jag blir frisk snart. Och får vara frisk! Vill må bra!

Etiketter: , , , , , ,