lördag, april 08, 2006

6.Alla mörka känslor.

Försöker ta mej tillbaka till livet. Men det är svårt. Något håller kvar mej.

Ont i magen, ont i huvudet, ångest, panik, gråt, ensamhet... Alla dessa känslor som tar kol på mej. Jag tappar kontrollen mer eller mindre. Jag är rädd. Riktigt rädd! Vet inte vad jag ska göra.

Känner mej så ensam, så ensam. Det gör ont att inse att man inte betyder något för dej. Dej som jag känt i alla mina 18 år. Vart har vår vänskap tagit vägen? Jag saknar dej.

Det kryper i kroppen. Får panik. Vet inte vad jag ska göra. Önskar att min behandlare var här nu. Skulle behöva det. Men han finns långt bort. Långt, långt bort i sitt egna liv.

Gråt.

Etiketter: , , , , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hatar ångest, Det för så jävla ont. Man kan inte gråta längre, man får ingen luft.

Har då ingen blogg.. så jag är visst " anonym "
Kan inte ha blogg.. Inget intressant att dela med mig av.

1:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home