tisdag, mars 14, 2006

3.Ett försök till att plugga.

Det har varit en kort dag i skolan idag. Bara några få lektioner. Men trots detta har jag inte fått ett dugg gjort. Det är som om jag inte kan plugga längre. Koncentrationen är som bortblåst. Jag sitter i mina egna tankar i en helt annan värld. Känner mej sådär halft borta. Sitter i min bubbla och filosoferar. Försöker gång på gång ta mej igenom ett stycke i boken, men läser utan att veta vad det handlar om... Känns mer eller mindre lönslöst efter ett antal försök.

Har svårt att koncentrera mej på skolan just nu. Mina tankar upptas av så mycket annat. Tyvärr har mina tankar blivit mörkare på sistone. Men jag kämpar emot dem. Jag tänker inte låta dem vinna över mej. De ska inte ta makten.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger Tha BossMack TopSoil said...

Nice Read!

10:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home